RAQUETES A L’ ESTACIO D’ESQUÍ NORDIC DE GUILS FONTANERA

Divendres 4 de Febrer

El divendres 4 de Febrer de 2011, ens varem trobar ben tard a l’aparcament de la estació d’esquí Nòrdic Guils Fontanera, al costat de Puigcerdà, dons les cues al túnel varen atrapar a quasi be tots els socis. Les Coordenades del GPS són N 42º 27’ 31’’ E 1º 50’ 39’’. Es pot consultar informació de les pistes visiteu la seva pàgina web: www.guils.com.

Dissabte 5 de Febrer

L’endemà dissabte, a les 10 ja estàvem tots a punt..., tots menys la neu, dons la postal idíl·lica que oferíem ja fa dies que ha variat degut a la calor. Afortunadament i gràcies a la nevada del darrer cap de setmana, encara queda una mica de neu com per gaudir d’una passejada amb raquetes per el mig del bosc, a la que ens hi varem apuntar tots, petits i grans.

Tot seguint la pista de raquetes varem arribar fins al refugi on es gaudeix d’una vista magnifica. Allà i després d’un refrigeri uns quants valents varen continuar i la resta ens dirigirem cap a les autos.

Sobre les dues i sota un sol espectacular cadascú va dinar a casa seva i desprès del cafetó comunitari, cap a les cinc de la tarda, (hora en que tanca l’estació) varem dirigir-nos a Puigcerdà.

Allà varem estacionar a l’aparcament “del Convent” que hi ha prop del quarter dels Mossos d’esquadra; i després d’una dutxa i fer un volt i unes compres per el centre, a les vuit varem dirigir-nos cap al restaurant Tapa Nyam, a la Plaça l’Alguer, nº 2. Si hagués funcionat l’ascensor que s’està instal•lant, només hauríem d’haver-lo pujat. Allà teníem una carpa per nosaltres a la terrassa panoràmica on ens van tractar de meravella. Va haver-hi qui va menjar escudella, qui trinxat de la Cerdanya, altres que varen provar estofat de vedella, etc.. tot boníssim i a un preu immillorable. Desprès de veure el Barça a la mateixa carpa, tots a dormir, més a prop no podien estar les autos.

Diumenge 6 Febrer

El diumenge, sobre quarts d’onze ens varem dirigir tot xino-xano cap al camí dels enamorats, passant prèviament per el llac, que estava totalment gelat. Es un recorregut planer d’una hora aproximadament que sortint del mateix aparcament ens fa travessar per mig dels camps que envolten Puigcerdà, i ens permet gaudir del canal de rec que passa per el costat i on els joves varen fer curses de vaixells fets de branques. Al final del passeig es troba un estany envoltat de màquines esportives molt curioses amb les que gaudeixen els infants i els no tant infants.

Decidirem tornar d’hora dons teníem molt presents les retencions de tràfic que varem trobar per l’anada. Desprès de dinar cadascú a la seva auto, i d’un cafè molt ràpid ens acomiadarem fins a la propera.

Josep i Anna

Agraïm la col·laboració de l’ajuntament de Puigcerdà, de la direcció i personal del restaurant Tapa Nyam, i especialment d’en Josep, director de la estació de Guils Fontanera.