Tant si plou com si no plou,

Montserrat "mola un ou".

Divendres

Som divendres, dia 1 d’octubre. Ens hem trobat al pàrquing de les Piscines Municipals de Monistrol. No fa gaire fred per tant fem el “botellón” fora.

Dissabte

Som a dissabte, dia 2 d’octubre. Al mati, ens reunim quasi bé tots per anar a buscar el Cremallera que ens portarà al Monestir. Un parell d’hores abans, tres agosarats ciclistes han sortit per arribar a dalt amb bicicleta. Ens retrobem tots davant del funicular. Pugem amb el funicular fins a Sant Joan, on iniciem l’excursió tot xino-xano cap a Sant Jeroni.

Abans d’arribar i fer el cim, parem a l’ermita per dinar i fer la fotografia. Uns quants ens dirigim al cim... quina llàstima! Hi ha tanta boira què no és possible veure les vistes panoramiques!!!

Iniciem el descens cap al Monestir. He perdut el compte, no se quantes escales he baixat!!

Son les 4 de la tarda. Uns quants entrem al museu de Montserrat. Altres visiten el Monestir i uns quants més, prefereixen donar un tomb pels voltants i comprar Montserratines, xocolata i àpats típics.

Son les 7... agafem de nou el Cremallera que ens portarà a Monistrol i recollir les autos per anar a Collbató, a les coves de Salnitre.

Petrificats, ràbia, frustració... mentre hem estat fora, han obert 4 autos. Han trencat finestres, han robat mòbils i un ordinador...

Se’ns fa fosc esperant als Mossos.

Encara que ja s'ha fet fosc decidim no passar-hi la nit, preferim tenir una aventura més a l’hora d’aparcar a Collbató, pel poc espai que hi ha, que quedar-nos a Monistrol amb el mal rotllo que ens ha donat el furt de les autos.

Arribem tard a Collbató... i la barrera per poder accedir al pàrking de les Coves de Salnitre, està tancada. Una trucada als municipals i al cap d’uns vint minuts, ja els tenim allà. Ens obren i quedem que demà al matí i ben d’hora, ens obrin la cadena del pàrking de baix per poder deixar les autos abans de que s’ompli el pàrking de cotxes i puguem maniobrar amb les autos.

Un cop aparcats a les Coves, fem un petit campionat de Wii, celebrem els aniversaris de na Alba, de na Lídia i d’en Xavi, mentre gaudim mirant fotografies de les vacances passades i d’una projecció de cinema mut: "Tiempos modernos".

Diumenge

L’endemà... Els municipals s’han oblidat de nosaltres!!! Ja és massa tard, el pàrking de baix ja és ple. Després i durant una estoneta, de fer anar amunt i avall als conductors, entrem a visitar les Coves.

A l’acabar la visita, baixem a dinar al pic nic de les coves; gaudim de carn, botifarres, amanides, postres, cafè i fins i tot de licors.

Donem les gràcies a l’ajuntament de Monistrol i el de Collbató per no posar cap inconvenient a l’hora de donar permís per pernoctar al seu municipi.