Entre Llúdrigues i el Romànic

Divendres 2 de Juliol de 2010

Ens vam trobar a l’aparcament del poble de Boí. Just sota la bonica església romànica de Sant Joan.

Tot i que alguns van arribar força tard, la gran majoria ho va fer a temps per sopar i gaudir de la fresqueta, doncs portàvem uns dies de molta calor i venia de gust anar a un lloc on no fes tanta calor.

Dissabte 3 de Juliol de 2010

Desprès de preparar les motxilles i els entrepans, a l’hora prevista, ens preparàvem per agafar els taxis 4x4 que ens portarien fins al pla d'Aigüestortes, al costat de l’estany de la Llebreta.

Desprès d’un bonic recorregut arribàvem al destí, per davant ens esperava una excursió a peu fins al refugi de l’estany Llong. El temps es va comportar fins que vam arribar al refugi. Un cop allà va començar una fina pluja que ens va acompanyar durant el dinar i mentre retornàvem cap als taxis.

A mitja tarda va parar de ploure, alguns van visitar el poble de Boí i la seva església. Al capvespre vam aprofitar per instal•lar-nos a l’aparcament del costat del riu a Barruera, en un area habilitada per a la pernocta de les autocaravanes.

Cap a les dos quarts de nou vam fer una passejada per anar a sopar al Bar-Restaurant Plató de Barruera que va tancar per a nosaltres..

El sopar a base d’amanides per picar, escudelles, macarrons, botifarres, xai al forn i el corresponent vinet va ser molt bo.

Un cop sopats ens vam arribar a l’Espai l’Era que va obrir la “discoteca” quasi per a nosaltres. Els més menuts ens van mostrar les seves dots artístiques entre llums de colors i els grans entre ball i ball vam aprofitar per fer algun “John Tònic”.

De retorn a les autocaravanes i amb els més menuts planxant l'orella la pluja ens va tornar a visitar. Cada cop més forta, la tempesta, no acabava d’afluixar i poc va faltar per què cap a les 2:00h del matí ens plantegéssim tocar diana i anar cap a l’aparcament de Boí.

Diumenge 4 de Juliol de 2010

A les 10:00 un grup vam anar cap al poble de Taüll per fer una visita guiada a l'església de St. Climent. Vam passejar pel poble i ens vam arribar a l’església de Sta. María.

El grup que es va quedar a l’àrea de pernocta de Barruera, va aprofitar per passar el matí a les piscines municipals.

Cap al migdia i un cop reunit tot el grup, vam aprofitar l’àrea de picnic per fer un dinar comunitari. Vam fer els cafès, les gotes i ens vam desitjar unes bones vacances....