VALL D'AGER I ASSEMBLEA GENERAL

Com és habitual, amb salutacions i abraçades ens vam retrobar a l’aparcament del càmping de la Vall d’Àger. Uns més d’hora que altres vam anar arribant, i els més carregats de piles o amb ganes de carregar-les, van anar a fer un tomb nocturn pel poble d’Àger, per poder prendre’s algun beuratge .

L’endemà al matí, tots ben disposats a caminar i a fer-la petar, vam iniciar la Pujada fins l’ermita de la Pedra.

A l’inici del recorregut, anàvem respirant l’aroma dels ametllers que omplien els camps de conreu que ens envoltaven. Poc a poc ens anava costant respirar i parlar doncs la Pujada sostinguda es feia notar. Vàrem estar de sort, doncs cap al final del recorregut van aparèixer el Xavier, la Marta i en Pau, amb l’autocaravana i van recollir els més menuts de la colla.

Un cop tots vam arribar dalt de l’ermita, vam dinar gaudint de les vistes de la Vall, dels cafès servits per l’autocaravana-bar de la família “Lúxer” i vam poder contemplar com algun parapent volava per davant nostre i fins i tot ens saludava.

Els nostres estimats amics Sílvia, Assumpció, Jordi, Jaume i Elena començaven a tenir tremolor de cames, encara que ho dissimulaven molt bé….Ja s’acostava l’hora d’enlairar-se ells també!.

Però un comunicat d’última hora els va fer saber que tenien unes hores de pròrroga fins l’endemà, doncs les condicions serien més favorables pel vol.

Un cop arribats al càmping, ben relaxats i més o menys descansats vam fer cap a la reunió anual de la nostra Associació, que va transcórrer amb tota normalitat.

A fora, els menuts i no tant menuts feien pintura lliure, al més pur estil Dalí.

Acabada la reunió vam poder gaudir del sopar tan bo que ens serviren al restaurant del mateix càmping.

Alguns van repetir la passejada nocturna pel poble i van poder lluir-se ballant el cha-cha-cha, tango o pasdoble al Casal del poble.

I ….per fi arriba el diumenge, dia esperat de l’enlairament dels nostres “ídols”. Va ser tot un èxit! Van arribar al camp d’aterratge amb una cara de satisfacció descomunal! Serens i satisfets ens varen fer, no cal enganyar-nos, una enveja sana a uns quants de nosaltres;
Sabem que en un futur no massa llunyà, alguns membres més de l’ACA també volaran!

El diumenge al matí va ser també el moment de visitar i conèixer la col•legiata d’Àger i el casc antic de la vil•la, ambdós llocs ben interessants.

Retornàrem al càmping per dinar i compartir el cafè, postres , galetes diverses i la tertúlia, on algunes de nosaltres vam proposar un tema nou a treballar i compartir : com incidir en la cura del medi Ambient des de l’àmbit quotidià i des del món autocaravanista. al més pur estil de reunió “taper-ambiental “.

Arribada l’hora del comiat, amb petons i abraçades ens diem Adéu, fins ben aviat i bones vacances de Setmana Santa!