Parc Natural de Sant Llorenç  i Serra de l'Obac

Divendres ,1 de setembre.

Poc a poc vàrem anar arribant tots al camp de futbol de Mura on teníem l’aparcament. Alguns més marejats que altres, van anar explicant les vacances i els qui no havien sopat o van anar fent a les autos. La xerrada es va allargar fins al tard, tot i que l’endemà ens esperava una bona caminada.

Dissabte, 2 de setembre.

Un cop solucionat el tema del pa pels entrepans i les famoses coques de Mura, ens vam dirigir cap a l’aparcament del Coll d’Estenalles.

Desprès d’una breu visita al Centre d’Interpretació del Coll d’Estenalles, vam començar la caminada. De seguida es van fer dos grups.

Els més “canyeros” van decidir arribar-se fins a la Mola, tot aprofitant que hi havia boira baixa i no feia massa calor. La resta vam pujar al Montcau.

El dinar fou a base d’entrepans. El vam acabar a l’aparcament fent els cafès mentre esperàvem l’arribada dels més caminadors.

A mitja tarda vam tornar a Mura. Abans de sortir a fer un volt pel poble, es va improvisar un partit de futbol per acabar de suar les samarretes i anar a la dutxa.

Desprès de la visita pel poble i fer una mica de temps, tots a sopar a Cal Carter. Allà vam gaudir d’un bon sopar a base d’amanides, carn i botifarres a la brasa, entre d’altres plats per llepar-s’hi els dits.

Desprès de sopar vam tornar a l’aparcament, doncs calia preparar el “Cinema a la fresca”. Amb la col•laboració de tots de seguida ho vam enllestir.

Cadascú es va portar la cadira, la auto d’en Félix i la Rosa ens va fer de pantalla, en Xavier i la Montse ens van subministrar el corrent elèctric necessari per fer anar el projector i en Xavi ens va solucionar un problema tècnic que quasi ens deixa a mitja pel•lícula.

Els famosos “Gintònics” es van transformar en un cremat que va preparar en Jordi, del qual en vam donar compte mentre es feia la projecció.

Diumenge 3, de setembre

A les 10:30h del matí tothom era apunt per iniciar l’excursió fins a la Casa de la Balma. Amb alguna cara de son una mica accentuada vam començar l’excursió.

Com que feia calor i ens costava força trobar el camí, al final vam decidir pujar a la Casa de la Balma amb cotxe. En un moment ja hi vam ser. Un cop a la casa ens van organitzar en dos grups. Mentre un grup feia la visita, l’altre feia l’aperitiu.

Acte seguit vam tornar a l’aparcament, doncs calia iniciar el concurs de cuina ràpida d’autocaravana que acabava amb un dinar de germanor. El concurs va donar molt de sí.

En un moment teníem a sobre la taula un munt de plats exquisits. Que si com has fet aquest plat, que si passem la recepta, que si jo ho faig amb tal o qual ingredient...

El jurat, format per tots els assistents, no va ser capaç de triar un únic guanyador. Era tot massa bo. Així que “Tots guanyadors i a passar-nos les receptes”

La Ivet i la Júlia, ens van convidar a gelat per celebrar el seu segon aniversari.

Desprès del cafès i fer la foto de grup, vam donar per acabada la sortida.