Un tomb per el Montseny

Divendres 6 de maig de 2005

El tomb pel Montseny va començar el divendres a Seva, a la plaça dels esports, on vam passar la nit, un més torçats que d'altres, però res que no es pogués suportar : . De fet això era el preàmbul d'un cap de setmana de 4x4.

Dissabte 7 de maig de 2005

El dissabte al matí, després de donar el conte-guia (que pengem també en pdf i amb les solucions) vàrem anar fins a Coll Formic, on vam agafar les bicicletes i vam passejar pel Pla de la Calma. Allò que semblava tant pla resulta que feia una mica de pujada, encara sort que ens va fer un bon dia, la temperatura era força agradable, de fet, no ens imaginem la mateixa excursió a ple estiu....

Per dinar ens vam atansar fins a Santa Fe del Montseny per una carretera estreta amb un paisatge realment extraordinari, encara que no el vam poder gaudir del tot, ja que ens vam creuar amb una vintena de cotxes i vam haver de fer malabars per passar-hi tots plegats sense malmetre ni els cotxes ni les autos.

A la tarda, desprès del cafè, vam fer una excursió pel voltant de l'embassament de Santa Fe mentre gaudíem d'una bona xerrada i d'una magnifica combinació de colors i tonalitats que ens va oferir la natura aquest cap de setmana.

Cap al vespre ens vam desplaçar fins al Coll de Ravell (o Pla dels Micos per al nostre amic el cargol) on vam sopar a la fresca (massa fresca i tot), vam descansar i carregar piles per l'endemà.

Diumenge 8 de maig de 2005

El diumenge desprès de distribuir-nos en 2 grups i d'escoltar molt atentament les instruccions dels nostres amics de "La Selva de l'Aventura", ens vam deixar anar, i petits i grans vam fer el mico pels pinars. Fins hi tot hi ha qui després de fer el circuit petit es va animar a continuar pel gran!!! I no cal dir que gairebé tothom va repetir la tirolina gran.

Com que ens hi vam trobar tant bé, vam decidir dinar allí mateix i fer el cafè en una ombra improvisada entre dues autos.

Agraïments
Agraïm la gran participació i predisposició de tots i cadascú de vosaltres en aquesta sortida.
Volem també agrair la col·laboració de l'Ajuntament de Seva.
I sobre tot volem agrair l'amabilitat, disponibilitat i hospitalitat dels nostres amics de La Selva de l'Aventura.