Un tomb per la Terra Alta

Divendres 12 de gener

Com sempre, les famílies vam anar arribant esgraonadament, al vespre-nit, al punt de trobada, a Corbera d'Ebre.

Dissabte 13 de gener

A les 10h ja estàvem preparats per enfilar cap al Poble Vell de Corbera, antic poble de Corbera, que va ser enderrocat per les tropes franquistes durant la Batalla de l'Ebre. Abans d'iniciar el recorregut de la visista un guia improvisat, però no per això menys informat, ens va fer una petita explicació de la història d'aquell lloc.

Un cop acabat el tomb pel Poble Vell ens vam dirigir al Centre d'Interpretació 115 dies, dedicat a la batalla de l'Ebre.

Un cop finalitzades les visites, vam anar tirant cap a Pinell de Brai, a l'àrea d'acampada del poble.

Vam aprofitar l'espai de barbacoes per poder fer un dinar conjunt de brasa. Feia una mica de fresqueta, però ben abrigadets vam dinar la mar de bé.

A la tarda ens esperava la Raquel per fer una visita guiada per la Catedral del Vi. Vam acabar la visita amb una degustació de vins i oli (per a la canalla, most i oli).

Després de la visita vam tenir una estona de temps lliure, que alguns van aporfitar per fer un tomb pel poble, altres per anar a la zona esportiva a jugar, i altres per descansar.

Vam sopar cadascú a casa seva, i després del sopar alguns van improvisar una disco mòbil a la zona de les barbacoes, amb gintònics inclosos, com no podia ser d'una altra manera (per fer-se passar el fred, bàsicament)

Diumenge 14 de gener

A les 9.30h vam agafar les autos i ens vam arribar fins a la Via Verda que passa per l'antiga estació de tren de Pinell de Brai. Ben abrigadets, guants, bufs,...vam fer una bicicletada per la Via Verda. Vam arribar  fins a l'estació de Bot. Vam reposar una mica, i avall que fa baixada, de tornada cap a l'estació de Pinell de Brai.

Acabada la bicicletada vam fer el pica-pica popular, cafès, ratafia,... i cap a casa que hi falta gent!

Gràcies a tots per venir!!