Divendres 3 de novembre de 2017

Ens vam trobar al vespre  a l'àrea d'autocaravanes de Cassà de la Selva on cadascú va anar arribant quant va poder.

Dissabte 4 de novembre de 2017

A les 9:30 ens vam decidir a sortir tot desafiant el temps per fer una  bicicletada pels entorns de Cassà, Llambilles, Campllong , Sant Andreu Salou i l'ermita de la Mare de Déu del Remei. Durant l'excursió vam anar fent parades per gaudir de l'entorn i fer les respectives fotos.

Vam tornar a les autos per dinar, recuperar forces i fer un cafetó comunitari.

A les 17:00h ens vam equipar per anar a fer una classe d'aquagym a la piscina municipal de Cassà de la Selva que la teniem al costat. On vam riure molt i molt fent les activitat , llavors ens vam quedar una mica per la piscina i fins i tot vam fer una mica de sauna.

A la nit vam sopar tots junts a un local al costat de l'Àrea on vam poder gaudir d'un soparet  tots plegats i explicar les experiències viscudes amb l'aquagym.

Per acabar l'àpat vam fer una  barra lliure de postres fets per la gent de l'aca i vam  compartir plegats.

Diumenge 5 de novembre de 2017

A les 9:30 del matí ens va venir a buscar en Quim i amb les bicicletes vam anar  cap a Can Vilallonga aprox. 3km , on ens vam partir  amb 2 grups uns varem fer l'anellament d'ocells amb el guiatge de l'Enric Fàbregas, que ens va demostrar ser un gran anellador i l'altra meitat vam fer la ruta de l'aigua acompanyats amb en Quim Gubau  on vam  conèixer els boscos i aqüeductes que hi ha las boscos a les gavarres i rodalies de Can Vilallonga i també varem veure com se les enginyaven per portar l'aigua cap a la casa.

De tornada vam passar a fer una  visita el Tren petit, que era l'antiga locomotora del carrilet de Sant Feliu de Guíxols recentment restaurada.

Quan varem tornar a les autos vam fer  el tradicional dinar de pica-pica, postres, cafès, infusions... i ens vam acomiadar fins la propera per menjar els torrons.

Nota : Donar les gràcies a la piscina de Cassà de la Selva per les facilitats donades i molt especialment en Jaume Molas on la gent de l'Aca ens vam sentir molt ben acollits.