L'Empordanet.   -La Tallada d'Emporda-

Divendres 1 de juliol

Va costar trobar un bon lloc per passar la nit, però al final no vam poder estar millor. De mica en mica va anar arribant tothom i una grata sorpresa, molt amablement, en Toni Fernández, ens va fer una visita guiada pel poble, l'esglèsia Sta. Maria, les restes de la muralla i les sitges.

Dissabte 2 de juliol

Com si anessim de colònies, amb les bicis, les gorres i les motxilles tots cap a l'Escala que hi falta gent!!! Visitem  la fàbrica d'Anxoves de l'Escala, on vam descobrir dos petits secrets. El primer és com aconseguir treure les anxoves dels potets de vidre sense que es trenquin i l'altre .... bé millor que no quedi escrit.... tots el sabem.

Vam arribar a la platja de St. Martí d'Empúries on després de la merescuda remullada vam dinar a la pineda del costat. A la tarda i per esperar que el sol no ens socarrés massa, vam fer temps, uns fent la migdiada, altres una banyada i els mes joves xalant d'alló més amb els patins d'aigua.

Al vespre sopar de germanor , ara si instal.lats a l'àrea d'autocaravanes del poble de la Tallada d'Empordà.

Diumenge 3 de juliol

Ens espera la M. Dolors Guardia,  al Mas Badia, per fer-nos una visita guiada per la riba del Ter. Iniciem la visita amb les explicacions de les recerques que fa  l'IRTA amb els arbres fruiters, els diferents cultius de cereals ... Passem pel roure centenari de Can Mach, pel mirador d'ocells de la illa de Canet fins arribar al refugi de l'Aeròdrom republicà 318.

Per dinar cada família prepara un arrós, tots boníssims !!! Cafè , sobretaula i

BONES VACANCES !!!!

Agraim l'amabilitat i la bona acollida del consistori de la Tallada d'Empordà.