JA SOM ADOLESCENTS!

12a Sortida d’aniversari

26, 27 i 28 de juny

El divendres ens vam trobar a Corçà, a tocar del pantà de Canyelles, on alguns vam aprofitar per banyar-nos i treure’ns la calor de sobre, i fins i tot vam improvisar un sopar comunitari sota uns arbres que va anar d’allò més bé.

El dissabte, puntualíssims, estàvem tots preparats per a la gran aventura. L’activitat estrella de l’aniversari va ser una excursió amb caiac pel congost de Mont Rebei. S’ha de dir que estem fets tots uns cracs! Vam remar, ens vam banyar,... fins i tot uns quants valents van fer un tros de passarel·les... molt i molt xulo! Vam dinar a mig camí i, tot i la calor i el cansament, a mitja tarda tornàvem a ser al punt de sortida.

Un cop refets vam enfilar el camí cap a Àger, on ens vam instal·lar al càmping i vam començar a preparar el sopar: amanides comunitàries i botifarra i cansalada de la Plana de Vic. Cava per l’ocasió, amb sorpresa inclosa (una xapa commemorativa). I pastís d’aniversari! Després de sopar més sorpreses... els regals (un pal del selfi per auto) i un joc per equips que ens va fer riure de valent! Vam passar una bona estona rememorant grans moments de la història de l’ACA, gràcies al joc que ens havia preparat l’Ester (kahoot.it).

L’endemà la canalla i els adolescents es van quedar al càmping jugant i banyant-se a la piscina. Els màquines de l’ACA van sortir amb bicicleta i la resta vam fer una visita cultural a la Col·legiata de St. Pere d’Àger.

Després d’això, tothom va treure la seva faceta culinària a relluir i vam poder tastar un munt de tapes que ens van servir per dinar i donar l’aniversari per finalitzat... I a partir d’aquí, període de vacances!

La propera trobada: al setembre...

Gràcies a tots els ACA’s per participar tant activament a totes les activitats i posar-nos-ho tant fàcil!

Nosaltres ja hem començat a pensar en el 13è!