FEM EL CIM!

Divendres 5 de juny

Ens vam trobar al pàrquing de Vallter 2000, agraint la fresqueta de la muntanya, perquè tots veníem ben acalorats.

Dissabte 6 de juny

Els més valents (i s’ha de dir que van ser una bona colla) van sortir a dos quarts de nou del matí per pujar al Pic de la Dona i carenejar fins al Bastiments. La resta vam sortir a dos quarts de 10 direcció Ulldeter i el Coll de la Marrana. Un cop allà, la gran majoria ens vam anar animant i també vam acabar fent cim! Un cop a Bastiments, on ens esperaven els matiners, foto de grup i de nou cap al Coll de la Marrana tots junts. Tot i tenir la intenció de dinar a Ulldeter, els núvols ens van fer córrer una mica més i vam acabar dinant al pàrquing.

Cap allà a les 5 de la tarda, i després d’una estona de descans, vam marxar cap a Espinavell per una pista forestal de 26 quilòmetres, amb unes vistes impressionants i que forma part de les rutes de transhumància. La pista està en molt bones condicions i s’agafa abans d’arribar a Setcases.

Un cop a Espinavell vam aparcar les autos just al costat del riu i vam començar a preparar el sopar. Disposàvem de la sala del refugi del poble. Va tocar botifarrada, amenitzada per la final de Champions entre el Barça i la Juve, que sortosament van guanyar els culés. Després de sopar, sobretaula i a dormir que estàvem ben cansats!

Diumenge 7 de juny

A les deu del matí vam trobar-nos amb els guies que teníem contractats per fer les activitats (www.infopirineus.com). Els petits van marxar amb en Xavi i la Zora a buscar un gran tresor (geocaching) i la resta vam anar amb l’Hector a fer una passejada per descobrir les meravelles del Pirineu. La veritat és que tots vam quedar encantats amb les seves explicacions. I la canalla va tornar súper contenta de l’activitat de geocaching.

Després de l’activitat... vermut, dinar, cafetó i cap a casa falta gent!

Volem agrair a tots els ACA’s la seva participació activa durant la sortida i no volem oblidar-nos tampoc de donar les gràcies a l’Eva de Can Jordi (per atendre’ns tant bé, donar-nos l’opció d’utilitzar la sala del refugi i triar uns guies tant i tant genials), a l’Hector (per la gran capacitat comunicativa que té i ensenyar-nos tantes coses noves) , al Xavi i la Zora (per fer passar un matí tant meravellós als nostres nens) i a l'Enric, director de Vallter,( per deixar-nos pernoctar  al pàrquing de l'estació).