" L'aniversari"

Sembla que va ser ahir... i ves, ja fa un any.
Per celebrar-ho vam decidir que la millor manera de fer-ho era estar tots junts, gaudint d'un àpat, però...ens calia trobar el lloc. No era fàcil, calia aconseguir un lloc tranquil, força ampli, que hi cabéssim tots, tant pel que respecta a menjador com per aparcament, que no ens haguéssim de bellugar al menys fins l'endemà... i buscant, buscant, varem topar amb "El Folló", una casa de turisme rural dirigida amb destresa per la Mercè i el seu equip. La casa situada a Tagamanent, plena d'encant i en un bell paratge del Montseny. I en torn d'això vàrem organitzar el cap de setmana.

Divendres dia 4.- La trobada a Vic, al recinte firal del sucre, just a l'aparcament que hi ha al costat de la simbòlica xemeneia de totxo. Els més "troneres", varem aprofitar per acostar-nos, havent sopat, a la tan coneguda plaça Major, que tan sovint ens ensenyen per TV3 i després de saludar efusivament al home del temps de torn varem aprofitar per beure uns glops en una terrassa, encetant així les esperades nits d'estiu, envoltats d'amics i de bona conversa, la nit s'ho mereixia.

Dissabte dia 5.- Pel matí havent esmorzat i guiats magistralment pels nostres "sherpas" locals Muntsa, Ramon i Mirta (als qui agraïm la dedicació), varem fer un interessant circuit "mercacultugastronomic" pel centre de la localitat. Per dinar mes fresquets ens traslladàrem fins l'ermita de Sant Marc, on després dels cafès i acompanyats pel so de la guitarra d'en Josep Mª varem gaudir d'una estona de descans. La tarda avançava i va arribar l'hora d'anar a visitar al nostre patrocinador Autosuministres Vic,com era d'esperar quan es va a casa d'un amic, la rebuda va ser mes que cordial i en Ramon i companyia van estar a la nostra disposició mentre va durar la visita. Després cap al "Folló" on poguérem gaudir d'un molt bon sopar, pastis, cava, sorteig de material, obsequis dels patrocinadors i regal commemoratiu de l'esdeveniment. Les dues de la matinada tocaven a la porta quan els mes petits i alguns d'aquets que presumeixen de no afecta'ls-hi l'edat van decidir anar a joc, mentre la resta fèiem "precipitadament" la penúltima aprofitant la magnifica nit que havia quedat.

Diumenge dia 6.- Un dia esplèndid, ens aixecàrem tard i desprès d'alguna que altre petita reparació abandonàrem "El Folló" per dirigir-nos a dinar prop de Lliça d'Avall, on a mitja tarda donàrem per acabada la trobada del 1er aniversari.

Una abraçada, molta felicitat i fins la propera !!!