Divendre 31 de maig

Ens varem trobar al poble de Pobleunou del Delta, dins la finca de Cal Amadeo, al costat de la piscina.

Dissabte 1 de juliol

Al matí varem agafar tots les bicicletes i seguint els guies varem anar fins a la bassa de la Tancada i tot seguit a visitar el Monnatura, on ens varen ensenyar a percar i ens van explicar com treien la sal per evaporació i varem poder veure les salines i un centre d'interpretació.

Després de superar la força del vent, varen poder tornar a les autocaravanes.

Ben dinat varem entrar dins la barraca de palla on varem passar les fotografies de les diferents portades de l'ACA i una vegada fetes les respectives votacions es va escollir la millor fotografia de la portada.

A la tarda tot caminant varem arribar fins la zona esportiva del poble on a dins ens tenien preparats: un munt d'inflables, jocs, segway, un futboli humà, jocs tradicionals .... i per recuperar forçes unes bones crispetes.

Després de l'esforç varen tornar a les autos i una vegada tots ben mudats varen anar tot xino-xano fins al restaurant Amadeo, on varem sopar i repartir el regals de l'aniversari.

Diumenge 2 de juliol

Ens varem aixecar sense presses, alguns van aprofitar per anar amb bicicleta, altres per visitar el poble o el mercat i uns altres varen preferir quedar-se a la piscina.

Per dinar la Junta es va encarregar de fer una bona brasa de butifarres i xai i tots plegats varem dinar dins les sales de cal Amadeu.

Després de fer les postres, cafès, migdiades i tartulies, la gent es va anar acomiadant ... però alguns abans de marxar varen passar amb roba i tot, per dins la piscina.

Bon aniversari a tots. Felicitats!