VISTA DEL LLAC
VISTA DEL LLAC I LES AUTOS

EL TREN DELS LLACS

Divendres 5 d’abril

El divendres ens vàrem trobar tots a Sant Llorenç de Montgai davant del Llac al mig del poble.

Vam dormir amb molta pau i tranquilitat, sense cap tipus de soroll.

Dissabte 6 d’abril

A les 9 h. del matí puntuals anem cap a l’estació de tren  600m de recorregut arriba puntual “El tren dels LLacs”.

Disfrutem d’uns paisatges únics, amb tunels, congosts i tot envoltat per 3 llacs que fan l’encant de la natura.

En arribar a Cellers vam visitar el poblet i tot caminant fins al llac, on els nens van fer una gran jugada al parc , els grans vam fer un petit tentempié i retorn cap a l’estació.

Dinem a les autos i a les 5 agafem unes quantes autos i anem al “Centre d’Interpretació dela Covadels Bous” , ens fan una petita explicació sobre la època del Paleolític tot seguit visitemla Cova. Allí els monitors ens donen 20 ipats on podem escoltar i reviure detalls d’aquelles époques tan llunyanes . Una vegada al yaciment el monitor guia ens acabar d’explicar la història.

En acabar els que volen tornen caminant , altres van a comprar les típiques coques de recapte famoses a tota la comarca.

A les 9 h. sopar al restaurant “El Mirador del LLac” sobreatuala i a dormir.

Diumenge 7 d’abril

Després d’esmorzar ens posem les botes i anem a donar la volta al llac amb unes vistes excel·lents . Total8 kmen arribar pica-pica amb cargols lleidatans.

Dinem fem sobretaula i l’hora dels adèus.

Bon viatge i fins la pròxima.